Reklamacje i zwrot towarów

W Ecosmaki.pl kładziemy nacisk na zadowolenie naszych klientów. W związku z tym, masz prawo zareklamować każdy produkt jak i działanie sklepu internetowego.

Zacznijmy od tego, że jeżeli paczka dostarczona przez kuriera, wygląda jakby coś było z nią nie tak, masz prawo jej nie przyjąć. Jednocześnie, daj nam o tym znać dzwoniąc pod +48 535 185 757 lub mailem pod adresem dostawy@ecosmaki.pl.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o złożenie reklamacji. Każdą reklamację należy złożyć pisemnie pocztą na adres: Ecosmaki, ul. Władysława IV 51, 81-384 Gdynia, lub mailem: sklep@ecosmaki.pl

Reklamacja powinna zawierać.

  1. Opis lub zdjęcia reklamowanego produktu wraz ze szczegółowym opisem powodu reklamacji. 
  2. Preferowaną formę rekompensaty 
  3. Adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Ekosmaki.pl ma 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji 

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy reklamowany produkt.